9 Haziran 2007 Cumartesi

Beni seviyor musun?

- Beni seviyor musun?

- Hayır

- Söyle, seviyorsun beni...

- Hayır sevmiyorum.

- Beni seviyor musun?

- Hayır.

- Beni seviyor musun

dedim?

- Evet seviyorum.

- Yalannnn...

Bu diyaloğu hatırladınız mı? Hani Kadir İnanır ile Serpil Çakmaklı arasındaki meşhur diyalog... (Filmin ismini hatırlayamadım.)

Kabul etmek lazım, bazen böyle saçma bir soruyu

sorabiliyoruz.

Bu tür diyaloglarla büyüdüğümüz için midir nedir, hiç utanmayız hem de...

Oysa çok

gereksizdir.

Çünkü hiçbir cevap tatmin edici değildir.

Yanıt “evet” de “hayır” da olsa, ikisine de inanmayacağımızı bile bile sorarız.

Aslında genelde sevilmeyen taraf sevilene sorar

bunu...

Bu da ayrılığa giden yolun başlangıç noktalarından biridir ya...

Yine de sorulur işte...

Sorulur da, cevaplar

nasıl olur?

İşte size birkaç örnek...



***

- Ayten... Şimdi gözlerimin içine bak ve bana doğruyu söyle. Beni gerçekten

seviyor musun?

- Ay “Hayır” dedik

ya Fuat!

- Gözlerini kaçırıyorsun,

Ayten...

- Fuat saçmalama! Lütfen beni bi daha arama!

- Gözlerin öyle demiyor ama... Başka bir şey diyor. “Ne aramıyon hayırsız” türü şeyler...

- Fuat ben evleniyorum.

- Kabul ediyorum Ayten. Cevabım, evet...

- Seninle değil be manyak, başkasıyla...

- Ayten senin ağzın ne diyor? Ağzına mı inanayım, gözlerine mi inanayım Ayten? Gözlerine mi inanayım, ağzına mı ...ayım? Anlamıyorum... Gözlerini ağzıma mı

alayım, naapayım?

- Salı günü düğün.

Beklerim, gel.

- Ayten... Neyin olarak geleyim Ayten? Annen

olarak mı geleyim?


***

- Beni seviyor musun?

- Ben senin beni sevebilme ihtimalini sevdim.

- Ferit beni sevme

ihtimalinin içine...

- Sinirlenince çok güzel oluyorsun.


***

- Tarık, beni seviyor musun?

- Hayır...

- Aaa, niye?

- Severim sevmem, keyfimin kâhyası mısın?

- Hayır, sevgilinim...

- Şunu ikide bir hatırlatmasan diyorum!

- Allah

belanı versin!


***

- Beni seviyor musun?

- Yoo...

Hah hah haaa... Nerden çıkardın. Senin neyini seveyim gudubet kadın...

- Ben de sandım ki...

- Sen beni seviyor

musun peki?

- Yoo... Onu nereden

çıkardın?

- Eee... Biz niye burda konuşuyoruz yarım saattir?

- Ee öylese defolup gidelim ikimiz de.

- Hadi gidelim...


***

Ne gülüyorsunuz?

Sanki siz sorduğunuzda daha mı manalı oluyor?

Sanki sizin cevaplarınız

daha mı az komik?

Bir daha düşünün...

Belki soruyu değiştirmek

lazım: “Beni seviyor musun?” yerine biraz daha hafifini mi kullansak?

Mesela;

“Beni beğenmiyor

musun? Beğensen

süpper olurdu...”

Mavi forum

0 yorum: