28 Mayıs 2007 Pazartesi

pantalon giymek gerçekten rahat mı

eteklerim dolabımda sadece yer işgal ediyor artık.........
çok uzun süredir pantolonum vazgeçilmez giysim.rahat olmak da en büyük savunmamdı. ancak son 1-2 senedir de bu böylemi acaba. giydiğim pantolonlarımdan açılan belimi kapatmak tüm gün boyunca bana rahatlık mı sağlıyor........

dünkü sabah gazetesinde okuduğum yazı bana acaba dedirtti. sizinle paylaşmak istedim


Bence çizme iğrenç!

Tayt, vatka, lame-dore eşofman, platformlu ayakkabılar... Biz kadınlar daha hangi büyük moda felaketleriyle karşı karşıya kalacağız Yarabbim? Hele annemin vatkalarını, tombiş teyzelerin füzo (topuk altından geçmeli tayt) giymiş koca popolarını hatırladıkça müsait bir yerde bayılasım geliyor valla. Şimdi de çıktı çıktı, jean'i çizmenin içine tıkıştırma modası çıktı. Amerika'da Kate Moss, Sienna Miller çöp kadın vücutlarına giydiler dar jean'i, çektiler üstüne çizmeleri; al sana moda, nereye dayarsan daya! Yurdumun hatunları anında hadiseye kaynadılar tabii.

'BEN ETEK GİYSEM!..'
Kızlar benden söylemesi, bu pantolonu çizmeye sıkıştırma hadisesi yüzde doksan fıslıyor, yakışmıyor! Hıncalım da meğer kadınların çizme giymesinden nefret edermiş. Çizme iğrençmiş çünkü, çizmeden çıkan ayağın leş gibi koktuğunu düşünüyormuş. Artıııı, çizmenin içinde olmasa da pantolondan tümden nefret ediyormuş. "Kadın kadın gibi, erkek erkek gibi giyinmeli. Ben etek giysem ne kadar komik olursa, kadınların da pantolon giymesinin o kadar komik olduğunu düşünüyorum. Ama kadınlar rahatlık uğruna bir takım şeylerden vazgeçiyorlar. Sonra kendilerini teselli etmek için o rahatlığı modaya çeviriyorlar" dedi. Ben "Eh rahat hareket edebilmek, oturmak kalkmak, arabadan rahat inebilmek, oranı buranı çekiştirmek zorunda kalmamak pantolon aşkımızda etkili tabii" deyince, Hıncal Uluç tam gaz devam etti: "Sonra o pantolonu n'apıyorsunuz? Popo altı yırtık, beli düşük, kıçınızın kıvrımlarını gösterir hale getiriyorsunuz. Ön taraf bir santim daha inse tüyleriniz görünecek. Bu nasıl rahat etmek anlamıyorum."
AYŞE&HINCAL

0 yorum: