24 Mayıs 2007 Perşembe

Kadınlarda gözlemlediğim bir özellik

Evet arkadaşlar bayanlara karşı bir kaç özellik daha belirledim.Hatta deney aşamasını bile geçip kesin yargılara vardım(Genel olarak)

Farkettiğim önemli özelliklerden bir tanesi şudur.Küçüklük çağını atlatmış bütün bayanlar yani olgun bir birey olan kişiler yolda,evde, mağazada hiç farketmez yanından geçen bir bayan gördüğü anda yürürse durur ve tüm dikkatiyle onu baştan aşağıya süzer her şeyine bakar.Giyimine ayakkabısına saçına özellikle yürürken dönüp arkasına bu özellikleri bende büyük bir hayret uyandırmıştır.

Bir keresinde böyle bir kişiyi gördüğümde neden bu kadar dikkatli bakıyorsun diye içimden sormak geldi ama ters bir cevap alacağımı düşünerek sormaktan vazgeçtim.Bende sorumun cevabını burada bulabilirim umuduyla buraya sizlere yazdım.

Bundan daha önemli bir özellik daha farkettim ama şu an gitmem lazım aynıu başlığa daha sonra farkettiğim diğer özelliklerini yazmaya çalışacağım.

Esen kalın.

0 yorum: