5 Mayıs 2007 Cumartesi

bir kadin icin en guzel cumle

Aksamdan kalma adam, buyuk bir basagrisi ile sabah uyanmis.
> >>Zorlukla gozlerini acip, yerinden dogrularak, soyle bir
> >>etrafina bakinmis. Komodinin ustunde bir bardak su ve iki
> >>aspirin duruyor.
> >>Yatagin ayakucundaki sandalyede elbiseleri temiz ve utulenmis..
> >>Aspirinleri icerken, komodindeki not dikkatini cekmis;
> >>"Sevgilim, gunaydin. Kahvaltin mutfakta.
> >>Ben aiisverise cikiyorum, erken donerim. Seni seviyorum".
> >>Kalkip, giyinmis ve kahvalti icin mutfaga gitmis.
> >>Bakmis oglu oturmus, kahvalti ediyor.
> >>Masada da kendi servisi ve gazeteleri duruyor.
> >>Oturmus, kahvaltisina baslamis ve ogluna sormus;
> >>
> >>Evlat, dun gece ne oldu, biliyor musun?
> >>Evet, dun gece saat 3'u geciyordu,
> >>sarhos olarak eve geldiginde.
> >>Once koridordaki sandalyeyi devirdin,
> >>ardindan kustun, daha sonra da odanin kapisina
> >>kafani carptin, bir gozun morardi.
> >>Adam, sasirmis vaziyette: Anlayamadim.
> >>O zaman niye hersey temiz,
> >>kahvalti hazir ve gazetem alinmis?
> >>
> >>Onu mu soruyorsun.
> >>Annem seni surukleyerek yatak odasina goturup,
> >>pantalonunu cikarmaya calistiginda,
> >>"Bayan, beni yalniz birakin, ben evli bir adamim" dedin.

0 yorum: