28 Nisan 2007 Cumartesi

soguk savas????

Merhaba evlilik hazirligi yaptigim sozlumun evinde kaliyordum birkac gundur. Haftasonlari disarda bulusup gezmeye fazla para olmadigi icin onlarda kaliyordum. Aramiz kayinvalide adayimla hep iyiydi. Gittigim zaman temizlik ev isi yemek vs herseye yardim ediyordum. En son kalisimda yegenine evin yokmu senin dedi sakayla, ustume alindim (ki ben her evime dondugumde sozlume kizi niye gonderdin ne zaman gelicek diye soruyorlar), yine sakayla yegeniyle bana "salaklar" dedi!!!!! Belki iyi niyet belki gereksiz fazla samimiyet belkide baska birsey bilemiyorum. Ben o eve bir daha adimimi atmayacagim. 28 nisanda evleniyorduk onu da erteledik maddi olarak hazir degiliz, artik manevi olarakta hazir degiliz cok kotuyum siz olsaniz ne yapardiniz?? O lafi yiyip o eve gitmeye devammi ederdiniz yoksa benim yaptigim gibi bir daha o eve adimimi atmam mi derdiniz? Sozlume bunlari anlattim ama sakin annene bisey deme dedim. Yoksa aramiz gercekten cok kotu olacak. Evlenmek ve insanlarla ugrasmak ne zormus!:kizgin:

0 yorum: