28 Nisan 2007 Cumartesi

Arkadaslar gun yapmaya ne dersiniz?

:) Simdi okudugunuzda baslikta akliniza gelenlerden farkli seyler goreceksiniz.Once onu belirteyim.
Evet arkadaslar gun yapmayi oneriyorum. Ama altin ,para vs. gunu degil, kitap gunu. Simdi yapacagimiz cok basit. Gune katilacak kisiler ayin belli bir gunu bir kitap onerecekler. Yani her ay bir kisi. Atiyorum aralikta gun bende ise ben bir kitap adi yazacagim. Sonra o kitap bir ay icinde okunacak gundekiler tarafindan. Sonraki ayin kitabinin belirlenme gunune iki gun kala o kitabi belirlemis oldugumuz bir forumda(Buyuk ihtimalle Kitap Kurdu'nda) tarisip goruslerimizi yazacagiz. Begendik mi, ne anladik gibi. Hem kitabi secen kisi icin de buyuk bir heyecan degil mi? Bir suru insan onun belirledigi bir kitabi okuyacak.
Hadi arkadaslar, ayda hic olmazsa, bir kitap bitireyim diyen, okuyup tartistikca ufkum acilir diyen, benim farkedemedigim seyleri baskalari farkedebiliyor mu.... daha sizin dusuneceginiz pek cok sebebi olanlar, yazin bakalim. Bekliyorum.

0 yorum: