28 Nisan 2007 Cumartesi

cunku sen bana hic gelmemistin ki ."

Gitme, koca sehirde yapayalnizlik kalmak istemiyorum. Gidersen,
sensizligin
icinde hangi duvar avutabilir beni ? Birakma beni karanliklara. Aliskin
degilim sabahlari sensiz uyanmaya. Gitme umudum. Ucurumlardan esen
ruzgarlarda tek basima birakma beni. Aciya kanattigim umutlarimi
toprakta
ezip gitme. Dus yorgunu gecelerde her sokakta seni aramak acitir
yuregimi.Her kosede sensizlige agitlar yakmak sonum olur omrumun. Dur
gitme.
Icimdeki cocugun aglayacak hali kalmadi. Gidersen, uykulara dalip
unutacagim
mi saniyorsun o gozlerini ? Sorarim sana ; kolay mi tahta besiklerde
hasretini uyutmak ?

Yillarca cebimde biriktirdigim gozyaslarimi sende kurutmusken gitme.
Simsiyah bulutlar coreklenmesin uzerime. Baharin koynunda uyanirken
gozlerimi karanliklara kapatmayayim. Gitme ince sizim. Uzak daglarina
yuregimi surup sana kosmak isterdim ama sirtim kanli ve yuregim yarali.
Bugulu camlarda biraktigim dus mavisi umutlarimi yetim birakma. Surgun
misali yalnizliginda soguk prangalari sirdas bilmek istemiyorum. Yitik
bir
yuregin baharlarinda acmis dikenleri serme ellerime..Batarsa kanar,
kanarsa
yasayamaz yuregim. Gitme. Ardindan bakakalmasin gozlerim tozlu yollara.
Isyanlara burunmesin gulen yuzum. Ne olur gitme alinyazim.

Acilarimi tutunle sarip bir sigara dumaninda cekerken icime, gitme.
Dayanamaz bu can gidisine. Rihtimlara her gece gozyasimi bosalttirma
beni.
Ezik yuregimi karlarin uzerine serme. Sana kosan ayaklarimda huznun
kirli
denizlerine sokma beni. Mavilerin arasinda kaybolur giderim. Umutlarimi
alip
gitme gul yureklim...

Hangi denize sigdirabilirim ki sensizligin acilarini .Hangi ilac
dindirir
sensizligin sancilarini. Bu dert icimde kabuk baglar..Solmak
istemiyorum
kirik aynalarin suretinde.Hazanlar girer gelinciklerin gulumsedigi
bahcelere. Gogumden tum gocmen kuslar kanatlanir ucsuz bucaksiz
diyarlara.
Dur gitme. Yalinayak sahillerde gezinmeyeyim. Ellerim dikenlerde
avunmasin.
Gidisinle yuregimi yaralarda birakma ne olur...

Siirlerim kederimle, yuregim gidisinle aglamasin. Gulen gozlerime
hicranlar
inmesin. Bereketin islattigi topragima siyah bulutlar coreklenmesin.
Ucurumlar buyumesin duvarlarda. Pencerelerde kalmasin islak gozlerim.
Yorgun
dusmesin ayaklarim. Gitme iki gozum. Birakma beni tek basima
firkatinde.Dusfakiri olarak gezinmek istemiyorum sehrin olum kokan
sessizliginde.Ne olur gitme sevdigim...

Uyandirma beni ayriliklarinla. Gitme diyen dudaklarim senden sonra
kanamasin. Usumesin senin sevginle gulumseyen gonul bahcem. Acilarimi
unutmusken sancinin kavruldugu ateslerde isitma beni. Benek benek acan
ciceklerim mevsimsiz solmasin.Saclarina dusen yildizlar gogsume
ayriliginin
hancerini sokmasin.Gitme canimdaki son can...

Senin gozlerinden, senin yureginden baska bir siginagim yok sevdigim..
Gitme
ne olur.Yetim kalmasin yuregim.

" Karanliklarima bir avuc gunesin yetiyordu megerse herseyin yalanmis.
Bir
Kasim gunu ait oldugun kollara geri dondun. Bir nefes sanmistim seni
lakin
bicagin en keskin yerinde kanattigin yuregimi farkededim. Bilseydim
gozlerinin yalan oldugunu, bilseydim gozyaslarinnda baharlarimin
soldugunu.
Simdi yuregimin tozlu raflarinda " yalnizliga " gomdum seni. Gittin
demiyorum sana cunku sen bana hic gelmemistin ki ." *

0 yorum: