21 Nisan 2007 Cumartesi

Ibret-i Alem

BU SIIRI SADECE SIZINLE PAYLASACAGIM. ONCELIKLE KENDIMLE ILGILI BI HABER VEREYIM SIZE. SALI AKSAMI NISAN ATTIM. ANLASAMIYORDUK. NISAN TAKMAK KADAR ATMANIN DA DOGAL OLDUGUNU KABUL EDEMEYEN ESKI SOZLUMUN KUYRUK ACISIYLA BASKA BI SITEYE YOLLADIGI SIIR.YORUM SIZIN.

--------------------------------------------------------------------------------
Dudagina surdugun kat kat boyalar
Beni degil kendin gibi kahpeyi oyalar
Damarlarindaki dolasan kan degil kirin
Suratina baktikca anlasilir kahpeligin

Seni sevdim diye kendini ne sandin
Ey isvebaz ve riyakar kadin
Sayet bir gun tutarsa niyadim
Kurtulamazsin kahpelikten
Cunku kahpedir senin adin

Bir gun bu isyanlar bitecek
Elbet bir gun sona erecek
Sevgim nefrete donusecek
Isyanlarim sevince donusecek

O zaman sen beni arayacaksin
Bu zamana kadar yapamadigimi yapip
Suratina tukurecegim
Kahpeligin diz boyu olurken
Bir gulusune aldanirken
Simdi ise bin gulusun bile nafile
Cunku adin kahpe olmus bu alemde

Ismi Lazim Degil Bir Izmirlinin Anisina...

0 yorum: