16 Haziran 2007 Cumartesi

yanlis mail

Adamin biri yeni ulastigi otele kaydini yaptirir.

Odasina girdiginde masada bir bilgisayar goruru ve karisina e-mail atmaya
karar verir.

Fakat yazdigi mesaji farkinda olmadan yanlis bir adrese gonderir....

Tam bu sirada farkli bir yerde kadin, kocasinin cenaze toreninden evine yeni donmustur ve bilgisayarindaki maili gorur,

arkadaslarindan geldigini dusundugu maili okuyunca oldugu yere yigilip kalir.

Odaya giren annesi yerde yatan kizini ve ekrandaki mesaji gorur.

Kime : Sevgili karima

Konu : Yeni ulastim.

Tarh : 16 Mayis 2004

Benden haber aldigina sasiracagindan eminim. Burada bilgisayar var ve
sevdiklerimize e-mail gonderebiliyoruz. Buraya yeni ulastim ve kaydimi yaptirdim. Hersey yarin senin buraya gelecegini dusunulerek hazirlanmis. Seninle bulusmayi dort gozle bekliyorum. Umarim benim gibi sorunsuz bir yolculuk gecirirsin.

Not : Burasi cok sicak

0 yorum: