16 Haziran 2007 Cumartesi

Erkekler Ne Ister

ERKEKLER NE ISTER?

� Guclukler karsisinda azimli olmali
� Her animizi birlikte gecirmek zorunda degiliz;zaman zaman ayri da kalabilmeliyiz
� Beni sevgisiyle bogmamali ve her kucuk tartismayi trajedi haline getirmemeli
� Her zaman herseyi benden beklememeli;herhangi bir aksilik karsisinda ona guvenebilecegimi hissettirmeli
� Benden daima tatli,sirin ask sozcukleri beklememeli,onunla ciddi konularda da konusabilmeliyiz.

ERKEKLERE BUNLARI SOYLEMEYIN

� Tipki baban gibisin
� Tipki eski sevgilim gibisin
� Sana zor dayaniyorum
� Bebek bu sekildemi yedirilir saniyorsun
� Arkadaslarimin hepsi senin bana karsi yanlis davrandigini dusunuyor
� Beni dinlemiyorsun
� Cok rahat ve umursamazsin,herseyin sorumlulugunu bana birakiyorsun
� Arkadaslarimin hepsi senin haksiz oldugunu dusunuyor.

0 yorum: