16 Haziran 2007 Cumartesi

3 Versiyon - Kadin/erkek, Kadin/Kadin, Erkek/Erkek

Ayni konunun 3 degisik versiyonu: 1-Kadin/Erkek, 2-Kadin/Kadin, 3-Erkek/Erkek

1.Versiyon: Kadin / Erkek: Bir erkegin hayati nasil karartilir?

Kadin: Sacimi kestireyim mi?

Erkek: Olur.

Kadin: Ama kiyamiyorum.

Erkek: Oyleyse kestirme.

Kadin: Canim degisiklik istiyor...

Erkek: O halde kestir.

Kadin: Bana akil vermeyi birak, delilere verir gibi.

Erkek: Eger nasil hosuma gittigini bilmek istiyorsan, sana derim ki uzun sacli. Bunu biliyorsun.

Kadin: Beni tanidiginda kisaydi..

Erkek: Ve sana tam olarak ne dedigimi hatirliyorum:"Ne guzel olurdun uzun sacla"

Kadin: Ama herkes kesmemi soyluyor.

Erkek: Bu durumda kuafore git, ve birak uyuyayim lutfen. Bunu senden Allah rizasi icin istiyorum.

Kadin: Peki nasil kestireyim? Kat kat mi yoksa percemli mi?

Erkek: Kat kat.

Kadin: Bana yakisacagini sanmiyorum, cunku sacim cok duz.

Erkek: Birak percemli olsun oyleyse.

Kadin: Cok yorucu.

Erkek: Yordugu zaman tekrar kestirirsin.

Kadin: O zaman asla uzatamam.
Erkek: Uzatmak istiyorsan kestirme guzelim.

Kadin: Bana guzelim deme!!!

Erkek:?!?!?!?!!!


2.Versiyon: Kadin / Kadin:

1.Kadin: Ah sekerim sacini mi kestirdin? Ne kadar guzel olmussun!

2.Kadin: Ay sahi mi soyluyorsun? Ben pek emin olamiyorum. Ay cok mu kisa oldu acaba...?

1.Kadin: Amaaan ne alakasi var. Benim yuzum bu kadar genis olmasa, ayni kesimi ben de
denerdim. Benim su sacim klasik oldu artik, yeni bir modele hic cesaret edemiyorum.

2.Kadin: Ay yapma Allah askina nesi varmis yuzunun... Bak soyle suralarindan kat verdirsen, harika olur! Benim de boynum uzun olmasa ayni seninki gibi bir model yaptirirdim.

1.Kadin: Ah sekerim sen de bir alemsin. Keske benim de boynum seninki gibi olsa. En
azindan su cokuk omuzlarimin dikkat cekmesini engellemis olurdum.

2.Kadin: Ayol sen ne diyorsun? Senin gibi omuzlari olmasini isteyen bir suru kiz var...
Giydigin her sey sana oyle yakisiyor ki... Bir de benim su kisa kollarima bak. Omuzlarim seninkiler gibi olsaydi, giydigim bluzlar ustumde emanet gibi durur muydu?

Vir vir vir, dir dir dir...




3.Versiyon: Erkek / Erkek:

1.Adam: Sacini mi kestirdin?
2.Adam: Evet
1.Adam: Sihhatler olsun abi!..
2.Adam: Sagol...

0 yorum: