16 Haziran 2007 Cumartesi

Kim Ozurlu???

Biliyoruzki ozurluluk cesitlidir ve cesitlerine gorede herkes farkli tanimlar yapar. Ben burada yeniden ayni tanimlari yapip vaktinizi almayacagim. Isterseniz birde benim OZURLUM kimmis ona bakalim.

Benim bir ozurlum var; ilkokul mezunu, 8 cocuk babasi, calismayi pek sevmeyen, yan gelip yatan, konusmaya geldimi ulkeyi oturdugu yerden kurtaran, sadece kendi dusuncelerini onemseyen, en dogrusunu kendisi bilen, kibirli, kiskanc, sorumsuz bir...

Benim ozurlum: oturdugu koltuktan kalkmasini bilmeyen, karsisindakileri kucuk goren, kendini dev aynasinda goren, aksama kadar gobegini kasiyan burnunu karistiran, hep baskalarinda hata bulan ve kindar bir...

Benim ozurlum: kaldirimda yurumeyi bilmeyen, butun yollarin kendisine ait oldugunu sanan, direksiyon basina gecince kimsenin hakkina saygi gostermeyen, arabadan disari cop atan, insanlara kufur yagdirmayi marifet sanan, parasiyla herseyi satin alacagini sanan, birsey olmadigi halde kendini birsey sanan, saygisiz bir...

Benim ozurlum: ozurdilemeyi bilmeyen, hayatinda hic lutfen kelimesini kullanmamis, bir gun oleceginin farkinda olmayan, hirslarina yenik dusen, herseyin merkezine kendini koyan, sahtekarligin bin bir turlusunu bilen, iki yuzlu, kolay terkedebilen, merhamet duygusundan yoksun, cikarci bir...

Benim ozurlum: nerde ne amacla bulundugunu bilmeyen, bulundugu pozisyonun hakkini veremeyen, salla basi al maasi haksizligini uygulayan, hizmet uretmeyen, tek bildigi bugun git yarin gel olan, amirleri karsisinda elpence vatandas karsisinda aslanpence olan, bir tek evraki vali edasiyla duzenleyen, tuhaf, garip, amacsiz oylesine bu dunyada yasayan bir...

Benim ozurlum: sozunde durmayan, baskalarinin derdini bilmeden en buyugu kendi derdinin oldugunu dusunen, kirmiziya sari dedimi kesinlikle fikrini degismeyen, bol bol ahkam kesip sonra atindan kalkamayan, devleti dolandirmanin banka hortumlamanin yollarini iyi bilen, bu tur ahlaksizliklara goz yuman, bu vatan icin olecegini soyleyip sonra kazik atan, hep cebini doldurmaya calisan fakat birturlu obur dunyaya bunlari tasiyamacaginin farkina varamayan, cevresindekilere surekli sen benim kim oldugumu biliyormusun diye bagirip cagiran, sosyal ahlaktan bi haber, asalaklar kadar gereksiz olan bir...

Son olarak benim ozurlum: eli ayagi kolu olup, agzi dili gozu olup beyni akli olup israrla yukaridaki gibi davranmaya devam edendir. Herseyi bilincli olarak kendi iradesi dahilinde yapandir.

...ve benim ozurlum Tanrinin Meleklerinden cok farkli. Sizce kendi iradesi disinda elini kolunu bacagini kullanamayan, goremeyen, duymayan, konusamayan ve Tanri tarafindan annelere hediye edilen Tanrinin Melekleri mi ozurlu yoksa yukaridaki gibi davranmaya devam edenler mi?




Arkadaslar 3 Aralik Dunya Ozurluler Gunu nedeni ile bu konuyu bu bolume acmayi uygun buldum okugunuz bu yazidaki OZURLU kesimini protesto ediyorum!!!Kendisine OZURLU denen fakat aslinda OZEL olan insanlar bu guzel gununuzu tum kalbim ve en icten dileklerimle kutluyorum:cicek:

0 yorum: