12 Haziran 2007 Salı

evliliğin öncesi sonrası :)

Evlilik Bu İşte

Önce: Seninle rüyada gibiyim...

Sonra: Bu evlilik tam bir kabus...


Önce: Çiskeyk, kapuçino, ekspresso...

Sonra: Çay, simit, ayran, soğanla-söğen...


Önce: Boğazda balık, Etilerde ıstakoz...

Sonra: Evde hamsi buğalama, balkonda köfte mangal...


Önce: Para su gibi akar...

Sonra: Damlaya damlaya göl olur...


Önce: Aşkım gözü kördür,kör...

Sonra: Kocam bakarkör, karım nankör


Önce: Nefis kesicisin hayatım...

Sonra: Yeter artık boğma beni...


Önce: Fısıldanan Cemal Süreyya şiirleri...

Sonra: Gürültülü, kahkahalı müstehcen fıkralar...


Önce: Mırıldanan romantik melodiler...

Sonra: Hiç kısılmayan TV sesi...


Önce: Tutkulu Cumartesi Gecesi Ateşi...

Sonra: Bol küfürlü Pazartesi Futbol Gecesi...


Önce: Vİctoria's Secret iç çamaşırları

Sonra: Ulus pazarından gecelik, eşofman, tumman...


Önce: Durma Aşkım...

Sonra: Yine başlama hayatım...


Önce: Saten çarşaf, kuş tüyü yastık, pirinç karyola...

Sonra: Kanepe, yastık, battaniye...


Önce: Aşkından mideme sancılar giriyor...

Sonra: Bu gece olmaz başım ağrıyor...


Önce: Seninle herşeye varım...

Sonra: Haftasonu piknik mi? Ben yokum...


Önce: Lavaboya kadar sana eşlik edeyim hayatım...

Sonra: Çok sıkıştım, önce ben girecem...


Önce: Dünyayı ayaklarının altına sereceğim...

Sonra: Bu evlilik hiçbir yere gitmiyor...


Önce: Senin için herşeyi yaparım...

Sonra: Şu salatayı yapıver...


Önce: Tabii ki annen istediği zaman gelebilir...

Sonra: Bıktım şu cadaloz annenden, ben annemin evine gidiyorum...


Mavi forum

0 yorum: