18 Haziran 2007 Pazartesi

alkol denizinin derinliklerinde baslayan kasim ruzgarlari

alkol denizinin derinliklerinde baslayan kasim ruzgarlari
yerini aralik yagmurlarina birakirken
elimde bir ayin sigara dumani…
askin kalbime isleyen akintilari
ruhumun yuksek rakimlarinda bir nehir edasiyla dalganiyor
ve kalbime akan Dicle nehri kuruyor…
bedenimin ozgul agirligi
kendini birkac damla gozyasi seklinde disa vururken
basariyla basarisizlik arasindaki arafta kendimi sorguya cekiyorum
birkac siire yon veren hayaller
kabuslarimla birleserek beni Ankara’nin resmi asklarina surukluyor
kalp agrilarimi nikotin dindiriyor
siyasi kalabaliklar icinde kendimi yapayalniz hissediyorum
degisik zamanlarda
degisik insanlarla
kendi benligimi yitirme cabasina girisiyorum
bir cay deminde kendimi bogmaya calisiyorum
edebiyatin huznu muzigin ritmiyle sevismeye basliyor
acilar derinlestikce aradiklarimi bulmak istedigim yerlerde bulamayacagi anliyorum
butun hayatimi bir kasim ayinda goruyorum
ve bu ayi elimden kaciriyorum
geriye siirler kaliyor…
bir de ruhumda olusan tremorun sesimde biraktigi derin yara…

0 yorum: