14 Haziran 2007 Perşembe

Aileler Cocuklarinin Iliskilerine Neden Karisiyoo

ewet bunu neden yapiyolar cocuklari birini severse neden karsi cikarlar ?neden istemezler ? istenmeyen gelin oldum..:( sebep oglundan 2 yas buyugum diye ..ama biz dert etmiyoruz..bizim icin sorun degil bunu konusma geregi bile duymadik su zaman kadar.annesi aylardir hafta sonu oglunu bi yere yollamiyo bahaneside bi pazar gunun war onuda bizle gecirmiyosun bizi sevmiyomusun oysaki derdi benle gorusmesi ben bunu biliyorum yani biliyoruz.ama napmaliyim onu bilmiyorum ..
daha beni tanimiyo bile fotografimi gormus ama olmaz bu is diyomus..
neden ya.. benim canim bu sorunlari bana yansitmamaya calisiyo ama ben anladim ve onu konusturdum sonunda.. napmaliyim onu zor durumda da birakmak istemiyorum ama su zamana

0 yorum: