25 Mayıs 2007 Cuma

Peeling uygulayın

Güzellik Uzmanı'mız Mine Ülgezer, kullanıcılarımızın sorularını yanıtlamaya devam ediyor.







Merhaba, benim boyun kısmımda, göğüs çevremde ve göğüslerimin arasında, karın bölgemde aşırı tüylenme var. 16 yaşındayım, lazer tedavisi olmak istiyorum. Sizce bir sakıncası olur mu? Yardımcı olursanız sevinirim.

Eğer bahsetmiş olduğunuz tüylenme çok aşırı derecede ise bu konuda derhal bir hormon tetkiki yaptırmanızı öneriyorum. Bu arada regl dönemlerinizin düzenli olup olmadığı da önemlidir. Eğer hormonal bir bozukluk varsa bu doktorunuzun size önereceği bir ilaç ile mutlaka kontrol altına alınacaktır. Tabi bu arada epilasyon yaptırarak mevcut tüylerden de bir daha çıkmamak üzere kurtulmuş olursunuz.

Saçlarım kendinden dalgalı düz olması için sürekli fön çektiriyorum. Kalıcı düz olması için öneriniz var mı?

Saçlarınızın dalgalı olması tamamen genetik yapınızla ilgilidir. Bu aslında yüz şeklinize uygun modeller uygularsanız son derece güzel de olabilir. Ancak dalgalı saçın tamamen düzleştirilmesi ne yazık ki mümkün değildir. Bu konuda geliştirilmiş saç bakım ürünlerini kullanabilirsiniz, kuaförünüze durumu anlatıp 3-5 ay dayanma süresi olan düzleştirme işlemlerinden yapyırabilirisniz, ya da düzenli fön çektirebilirsiniz. Ancak unutmayın ki sürekli fön uzun vadede saçlarınız için zararlı olacaktır.

Benim basen ve kalça sorunum var. Kalçam büyük, biraz da basenim var. Belim ince, kalçamı nasıl eritebilirim? Kalçamda lekeler var, nasıl pürüzsüz olabilir? Acil bilgiye ihtiyacım var çünkü kalçamın büyüklüğünden rahatsız oluyorum.

Vücuttaki üst beden ve allt beden arasındaki orantısızlıklardan kurtulmak için merkezimizde de uygulanmakta olan lokla zayıflama yöntemleri son derece etkili ve sağlıklıdır. Eğer böyle bir programa katılmayı düşünmüyorsanız düzenli olarak sorunlu bölgeleri çalıştırıcı egzersiz yapmanız ve yağın vücudunuzda nerelerde depolandığını göz önünde bulundurarak dengeli beslenmelisiniz. Kalçadaki lekeler için her duş ve banyoda peeling ya da kese uygulayın.

Merhaba, iyi çalışmalar. Cümlelerime özür dileyerek başlamak istiyorum. Ben otuz yaşında bir beyim. Benim boynumda göğsüm ve sakallarımın arasını kaplayan kıllar var. Bu kıllardan kurtulmak istiyorum. Beni bu konuda bilgilendirirseniz minnettar olurum.

Aslında bu pek çok erkeği rahatsız eden bir konudur. Biz merkezimizde sadece bayanlara hizmet vermekte olduğumuz için, öncelikle ilginiz için teşekkür ediyorum. Ancak epilasyon yaptırarak bu konuda kesin sonuç alabilirsiniz.

Merhaba, ben 22 yaşındayım. Cildim gerçekten çok hassas. İlk başta bacaklarımda olan çatlaklar oldukça yayılıyor. Bol su içmeme, bol nemlendirmeme ve beslenmeme dıkkat etmeme rağmen her gün artıyorlar. Ne yapabilirim? Nasıl bir önlem ya da tedavi önerirsiniz? Teşekkürler.

Cildinizin genetik yapısına bağlı olarak kilo alıp vermek, hızlı boy uzaması ve hamilelik gibi durumlar çatlakların oluşumuna neden olmaktadır. Ancak ne yazık ki bu çatlaklar oluştuktan sonra tamamen giderilemiyor. Fakat sakın bunu kendinize dert etmeyin çünkü çatlaklar çoğu bayanın problemidir. Bu konuda en etkili yöntemlerden biri dermabrazyon yöntemidir. Ayrıca banyoda peeling ve kese yapmak, her gün düzenli olarak vücudu nemlendirmek de son derece faydalı olacaktır.

Ben 19 yaşındayım, bacaklarımda selülit var. Ne yapabilirim kesin çözüm olarak? Baş edemiyorum.

Unutmayın ki yaşınız çok genç olduğu için selülitlerle mücadele etmeniz çok kolay olacaktır. Zaten yaşınız itibarı ile selülitlerinizin de henüz başlangıç aşamasında olduğunu düşünüyorum. Bu konuda bol bol su içmeyi alışkanlık haline getirmeniz, her gün düzenli egzersiz yapmanız, yeme içmeye özen göstermeniz çok önemlidir.

Selam, hangi ürünü kulllandımsa siyah noktalarımdan kurtulamıyorum ya da hemen geri geliyorlar! Ne önerirsiniz? Dogal ürünler işe yarar mı? Kolay gelsin.

Siyah noktalar kesinlikle canınızı sıkmasın, çünkü siyah noktalar bir cilt problemi değildir, sadece karma ve yağlı ciltlerin doğal sonucudur. Tıpkı terlemek kadar doğaldır, ancak cilt yapımıza göre kimimizde az kimimizde de daha çok ve sık oluşabilir. Bu konuda cildin temizliğine dikkat etmek, düzenli olarak bakım yapmak ya da yaptırmak ve özellikle yağ dengeleyici özellikte bakım ürünleri kullanmak önemlidir. Beslenmede de sivilce ve yağlanmayı tetikleyen ürünlerden kaçınmak gerekmektedir.

Merhaba Mine Hanım. Benim şikayetim sivilce lekeleri. 23 yaşındayım. Son 2 yıla kadar bebek gibi tenim vardı. Babamın vefatından sonra sol yüzümde bir noktada toplu sivilce çıktı. Doktora gittim. İmex Gegen adında krem kullandım. Şimdi lekeleri kaldı. Psikolojik olarak da yıktı beni. Sizce bu lekeler gider mi? Şimdiden teşekkürler.

Öncelikle size sabır diliyor ve diyorum ki unutmayın hayat devam ediyor. Her yeni günün size yepyeni güzellikler ve başlangıçlar getireceğini asla aklınızdan çıkarmayın. Sivilcelere gelecek olursak, eğer şu anda cildinizde aktif durunda sivilce oluşumu devam etmiyorsa dermabrazyon yöntemi ve özellikle oksijen terapi ile gayet başarılı netice alınabilir. Ancak bu işlemler güneşle bağdaşmayacağı için Eylül ayı sonlarında yapılmalıdır. Dolayısı ile hem problemi görebilmem hem de ücretsiz deneme seansımıza katılmak için Eylül ayı sonlarına doğru dilerseniz bizi arayın.

Merhaba Mine Hanım. Benim sorunum bacaklarımda kıl dönmelerinden kaynaklanan siyah lekeler. İçeri doğru dönmüş kıllar sivilce haline geliyor ve sonra yara oluyor. En sonunda da gözle görülür rahatsız edici lekeler oluşuyor. Bu lekeleri gidermenin doğal bir yolu var mı acaba? Ben Amerika'da yaşıyorum ve ilaç tedavisi uygulamam çok zor. O nedenle bildiğiniz doğal yollarla yapılan tedaviler varsa benimle paylaşmanızı isteyebilir miyim? Sağlıkla kalın. Teşekkürler... Deniz

İstenmeyen tüylerden kurtulma konusunda jilet ve benzeri aletlerin kullanılması, tüylerin kökünden alınmasını sağlamadığı için ne yazık ki çok sık olarak bu batık ve dönük kıl problemine yol açmaktadır. Öncelikle sivilce haline gelmiş bu oluşumları kesinlikle sıkmayın, aksi taktirde kalıcı kahverengi ve morumsu lekelere dönüşür. Öncelikle bu kılların dışarı çıkmasını sağlamak için düzenli olarak peeling yapın ve sivilcelerin çabuk kuruması için o bölgeye duş ve banyodan sonra ince bir tabaka şeklinde bebe pudrası uygulayın, tüm tüyler dışarı çıktıktan sonra ya düzenli olarak ağda yaptırın ya da flash epilasyon yaptırarak bir daha çıkmamak üzere bunlardan kurtulun.

0 yorum: