27 Nisan 2007 Cuma

Turk reklamci YouTube'da rekora kosuyor...

HP'nin "bilgisayarin hayatindir" reklam kampanyasinin belkemigi olan HP Jay-Z reklam filmini Kaan Atilla yaratti. Reklam sadece YouTube'da 66 bin kez goruntulendi.
HP Jay-Z reklam filmi tum dunya ile ayni zamanda Turkiye'de de gosterime girdi. “Bilgisayarin hayatindir” konsepti uzerine kurulan ve gorsel olarak el temasi kullanilan uluslararasi reklam kampanyasinin senior art direktorlugunu Amerika'da yasayan bir Turk ustlendi.
Reklam filminin yapimini gerceklestiren tasarim ve produksiyon sirketi Motion Theory' de Senior Art Direktor olarak gorev yapan Kaan Atilla, simdiye dek uluslararasi buyuk projelere imza atti ve bircok oduller aldi.
Los Angeles'ta tasarim, produksiyon ve animasyon alanlarinda basarili kampanyalarin yaraticisi olan Kaan Atilla, Hollywood icin de bircok film ve televizyon tasarim calismalari gerceklestirdi.
Nike Presto, HP Plus, HP Personal, Cadillac, Lenovo gibi uluslararasi reklam Kampanyalarinin yanisira muzik videolarinin (Papa Roach, The Used, R.E.M.) da art direktorlugunu ustelenen Kaan Atilla ayni zamanda; Art Directors Club , New York Festival , D&AD Annual Awards ,Type Directors Club, AIGA Awards, Telly Awards gibi bircok odulun de sahibi.
Turkiye ‘de de butun dunya ile birlikte ekranlara gelen HP Jay-Z Reklam kampanyasi televizyon filmi ozellikle animasyon efektleriyle dikkati cekti.
Ortalama 6 aya yayilan calisma surecini kapsayan kampanyada, 3D animasyon ve programlama yaninda, klasik teknikler ve illustrasyona da yer verildi. Uzun suren produksiyon ve test cekimi calismalarinin ardindan reklam filminin 1 dakikalik ve 30 saniyelik versiyonlari icin tek plan cekimler yapildi.
Kampanyada, reality show produktoru (Survivor) Mike Burnett, muzisyen Pharrel Williams, Dallas Mavericks'in sahibi isadami Mark Cuban ve sporcu Shaun White gibi unluler de yer aldi.
HP Jay-Z Reklam filminin yapimini gerceklestiren Motion Theory 2000 yilinda tasarim, yapim ve animasyon konularini bir araya getirmek amaciyla Los Angeles'ta kuruldu. Genisleyen proje yelpazesine, uluslararasi reklam kampanyalari (HP), kurum kimligi (Directv, Sci-fi Channel) ve muzik videolarini ekledi.
Reklam ve muzik videolari produksiyonu yonetimi, kurgusu, efekti alaninda tum birimleri ayni cati altinda tutan yapisiyla dunya capinda ajanslarin, muzik sirketlerinin aradigi bir konuma geldi.
Tasarim, produksiyon, kurgu, ozel efektler, post produksiyon+finishing alaninda ulke capinda alaninin uzman isimlerini bunyesinde barindiran Motion Theory, yine konusunda uzman bircok illustratorler, programcilar, sanatcilar ve fotografcilarla da isbirligine giderek, her projenin bir oncekinden ozgun olmasi icin calisan dinamik bir yapiya sahip.
Muzik videolari alaninda da calismalarini surduren Motion Theory , bu yil en iyi videolar kategorisinde Beck'in 'Girl" adli calismasiyla en iyi efekt odulunu aldi.


http://www.youtube.com/watch?v=XyI5OnECBoM

0 yorum: