20 Nisan 2007 Cuma

sigarayi kolayca biraktim, acisiz...

ben on ay oncesine kadar gunde iki bucuk paket sigara icinyordum.
oglum birakmam icin biraz bilinclendiginden beri israr ediyordu.
hep korkuyordum birakmaya. ya basaramazsam, cok sinirli olursam diye. bir kac kere denedim ama hep tekrar basladim.
ama bir gun karar verdim bana yardim edecek birsey bulmaliydim. yardimci olacak fikir verecek bir kitap aramak icin kitapciya gidip oradaki kitaplari karistirdim. ve bir kitap buldum uc gun sonra kitabin son sayfasiyla birlikte son sigarami sondurdum ve bitti.

artik ozgurum. dunya daha guzel. kokular inanilmaz, hic sigara icmemis biri bu kokularin degerini anlayamaz. ellerim isindi harika birsey sigarayi birakmak. ve komsum soylemisti de inanmamistim insanin cop kovasi bile daha temiz kokuyor.
yazar : allen carr kitap : sigarayi birakmanin kolay yolu.
yayin evine bakamiyorum cunku baskasina verdim. eger bunu deneyip basarirsaniz buraya bir mesaj atin, bu beni cok mutlu eder.
saglicakla kalin.

0 yorum: