30 Nisan 2007 Pazartesi

Ataturk resimlerinin kaldirilmasini protesto ediyorum

AB Uyum yasalari geregince devlet dairelerinden Ataturk resimlerinin kaldirilmasini protesto ediyoruz!
Ulusal bilincimizi yavas yavas yok etmelerine izin vermek istemiyoruz

Izmir kurtuldu, cok tatli bir yorgunluk, Ankara'ya hareket edecekler.Trene binerler kompartimana cekilirler.
Ertesi gun Ataturk'un kompartimanin kapisini calar yaveri, yorgun,bitkin
bir halde kapiyi acar ve kravatini yikamaktadir Ataturk. Yaveri "ya pasam bu ne hal hic uyumadiniz herhalde niye boylesiniz"der.
"Ya cocuk kompartimanima yastikla battaniye koymayi unutmussunuz.
Kolumu yastik yaptim agridi setremi yastik yaptim usudum bende
uyumadim kalktim"der.
Yaveri;"aman pasam! Birimize haber vereydiniz hemen size bir yastikla
battaniye getirirdik"der. Ve bir ulke kurtarmaktan donen komutan tarihi bir
cevap der ki
"Gec farkettim hepiniz en az benim kadar yorgundunuz.
Hicbirinize kiyamadim.Onemli olan benim uyumam degil milletimin
rahat uyumasi".
ATAMIZ SAYESINDE NE KADAR RAHAT UYUYORUZ KI HALA UYANAMADIK

0 yorum: