15 Haziran 2007 Cuma

Bu benim kosem olsun okuyan mutlu olsun

Sayin Cumhurbaskanim,
Sayin Basbakanim
Sayin Devlet Bakanlarim ve bakanlarim
Cok muhterem siyasi parti temsilcileri
Kiymetli Kadinlar Kulubu uyeleri hanimlarimiz
Ve degerli basin mensuplari ve cok kiymetli misafirlerimiz,


Bugun burada eski bir KK mudavimi olan Krdi’nin kisisel sayfasinin acilisini yapmak uzere toplanmis bulunmaktayiz. Hepiniz hos geldiniz. (Sak sak sak sak)

Simdi boyle bir sayfayi neden olusturdugunu anlatmak uzere Sayin Krdi hanimi kursuye davet ediyorum. (Sak sak sak sak)

Krdi:
Degerli Kadinlar Kulubunun Degerli Hanimlari, Yaklasik 1 yildan beri sizlerle formlarda, sohbetlerde konustuk. Bircogunuz ile tanistik. Hepinizin formlarina az cok yazilar yazdim. Kendi formum olmadan ordan oraya savruldum durdum. Simdi ben de bir kose kaptim. Bundan sonra sizlerle burada kendime ait seyleri paylasmaya calisacagim. Siirlerimi, buhran yazilarimi, bu kocam icin bu oglum icin bu pinar sucuklu Pazar kahvaltilari icin kime ne yazdi isem burada olacak. Kendimi kamusallastiriyorum. Hepinize hayirli ugurlu olsun (Sak sak sak sak)

Ciktigim bu yolda bana destek olan tum KK’lilara, sponsorum Kazen’e ve destekcim Elif’e cook tesekkur ediyorum.

Hepinize tekrar tesekkur ediyorum.


Acilis resimleri


Ben buyuklerimle kurdela keserken



Aclis pastasini Sila'nin Kaynosu fadiko keserken



Acilisa gelen tum KK'li hanimlar

0 yorum: