15 Haziran 2007 Cuma

Benim Adim Huzun



Sanki huzundur benim diger adim

Huzunle yatip huzunle kalkarim

Yeni gune huzunle dogarim gecenin rahminden

Gunes huzunludur bir el atmaz yuregime

Yalnizligima yoldastir huznum geceler gunler boyu

Gamzeme bagdas kurmus her tebessum

Gozlerimdeki sisli perdeyi yok edemez

Sokup atamaz yuregimden kelepcelerini huznun

Masumane sahiplenmistir bedenimi muebbet

Sahte mimiklerden arinmis aglayan gozlerim

Icime, icime damlar kizil goletleri okyanusla kardes

Yildizlar sonmus, ay kuskun karalar giyinmis aglamakli

Gece, huzun kusanip dunyanin keskin kilici ucunda salinir umutsuz

Arsiz bir balta gibi budar hayat agacimin yesil dallarini

Huzunden diktigim gece elbisem hic cikmaz uzerimden

Yapismistir adeta tenime huznumu emer cikarir gun yuzune

Endamimi sarar etek uclari yirtik olsa da lime, lime

Kimligi mechul huzun, damarlarimda at kosturur

Seyisi esrarengiz kara peceli gulyabani her an kirbaci elinde bekler

Huzun bana yakisiyor galiba alismisim bir kere

Huzunsuz olamiyor mazosist bedenim

Kucuk mutluluklarda bile huznun yolunu bulurum

Bir cirpida, hic kaybolmadan sokak aralarinda

Ben huznu seviyorum, huzunde beni

Ve huzun yakisiyor bana

0 yorum: