13 Haziran 2007 Çarşamba

!! Bir Masumun Olumu !!

!!BIR MASUMUN OLUMU!!

Dun bir partiye gittim anne,
ogutlerin aklimdaydi.
icki icme yavrum demistin
yalniz soda ictim anne.
Ben dogruyu yapmistim senin
istedigin gibi.
Simdi parti sona eriyor,herkes ickili
Arabama binerken tek parca
gelecegimden emindim sana.
Diger araba beni gormedi anne,
Bir esyayimis gibi carpti.
Kaldirimda ben uzanmis yatarken yarali,
Polisin ''bu cocuk sarhos'' dedigini duydum.
Burada oluyorum anne ne olur yanima gel,
Etraf kanla dolu anne benim kanimla.
Hisediyorum birazdan olecegim
Ama olmeden sana son bir sey soyleyecegim,
Yemin ederim ben partide hic icmedim
Icen ben degil,onlardi ANNE...
Galiba carpanla ayni partideydik
Tek fark o sadece sarhos,bense oluyorum.
Simdi icimde keskin bir aci,bicak gibi
Bana vuran cocuk yuruyor goruyorum
bense oluyorum...
Kardesime soyle aglamasin anne
Babama soyle cesur olsun
cesur davransin
Mezarimin basina ''BABASININ KIZI'
diye yazmayi unutmasin.
insanlar kurallara uysaydi,
alkol almasalardi
BEN simdi yasiyor olacaktim.
Anne tukeniyorum,halsizlesiyorum
Ne olur arkamda aglama
sana ihtiyacim oldugu zamanlarda,
Yanimda olurdun varliginla.
son bir sorum var sana olmeden once:
SUCSUZKEN NEDEN OLEN BENIM ANNE.?


(ARKADASLAR iNANIN COK ETKiLENDiM VE SiZLERLE PAYLASMAK iSTEDiM):cok uzgunum:

0 yorum: