13 Haziran 2007 Çarşamba

ask hep tartisilan konu acaba nedir ask

Bir genc kiz ve delikanlinin birbirine nasil asik olsugunu anlatan bir hikaye:
Bir genc adam ve kiz motorsikletin uzerinde 180 km. hizla giderken aralarinda soyle bir konusma
geciyor..


KIZ:lutfen yavasla cok korkuyorum hizli gitmeyelim.
DELIKANLI:hayir, baksana ne kadar eglenceli sende eglenmeye calissana
KIZ:lutfen, lutfen diye bagirarak cok korkuyorum ama hizli gitme
DELIKANLI: o zaman beni sevdigini soyle
KIZ:seni cok seviyorum, lutfen yavasla
DELIKANLI:simdi de bana sikica sarilmani istiyorum
Kiz adama sikica sarilir....sonra
DELIKANLI:sapkami alip kendine takarmisin, basimi cok sikti bu lanet olasi seyy..
Kiz sapkayi alir kendisine takar..
Ertesi gun gazetelere soyle bir haber cikar: Motorsiklet kazasi;
Motorsiklet, fren arizasi nedeniyle bir binaya carpti. Uzerindeki 2 kisiden sadece biri sag kurtuldu..
Gercek ise soyleydi. Yolum yarisinda delikanli frenlerin bozuldugunu anlamis, hizini azaltamamisti.
Ve bunu sevdigi kiza belli etmek isetememisti belli de etmedi.
Bunun yerine kizdan kendisini sevdigini soylemesini istemis ve kendisine son defa sarilmasini istemisti.Sonra da kendi olumu pahasina kizdan basligi takmasini ve hayatta kalmasini saglamisti.
Iste gercek ASK buna denir.

Ne zaman birisi icin kendi hayatinizi feda edebiliyorsaniz. Iste o zaman asik olmussunuzdur. Onu caninizdan bile cok seviyorsunuzdur.

0 yorum: