4 Mayıs 2007 Cuma

Burcunuzun Manisi

***Koc:*
*Ben bilirim gerisi bos,*
*istiyorsan pesimden kos.*
*Emir almam, ben veririm,*
*Onderiyim bu felegin...*

***Boga :*
*Tek dilegim vardir*
*Bolca para, zengin sofra...*
*Cok bir sey mi istedigim, *
*Guvencemdir bunlar benim...*

***ikizler :*
*Zekam parlak, dilim oynak,*
*Her konuya elim kivrak,*
*Sikintiya hic gelemem,*
*Bir de karar verebilsem!...*

***Yengec :*
*Tezcanliyim, duygusalim,*
*Dokunsalar akar yasim, *
*Annem, babam, cocuklarim,*
*Ben onlarsiz ne yaparim...*

***Aslan :*
*Ben yarattim bu dunyayi,*
*Bir de donse etrafimda!.*
*Her dedigim hemen olsun,*
*Zenginlik ve un beni bulsun...*

***Basak :*
*Yazdim, cizdim, notlar aldim, *
*Her bir seyi ayarladim,*
*Yoktur bende bozuk, yamuk,*
*Mukemmeli ben yasattim... *

***Terazi :*
*Ben muziksiz yasayamam,*
*Hele sevmeden hic duramam.*
*Danissam da her konuda,*
*Bildigimden sasmam asla...*

***Akrep :*
*En guclu suphesiz benim,*
*Herkesi ezip gecerim.*
*Hele bana ters yapani *
*Dogduguna pisman ederim...*

***Yay :*
*Maceradan, maceraya,*
*Kosmak asil isim benim*
*Toplarim hep ilim, irfan, *
*Bilgeliktir sanim benim...*

***Oglak :*
*Cimrilik mi, benimkisi?*
*Hesabini bilmek gerek.*
*Gunler aylar dusunurum *
*Kararlarim sasmaz benim...*

***Kova :*
*Taklitciligi hic sevmem,*
*istesem de beceremem,*
*Orijinaldir fikirlerim, *
*Takip edilecek olan benim...*

***Balik :*
*Bir dunyam var, sirca saray*
*Dokunursan kirilirim.*
*Ben gelemem gerceklere, *
*Avunurum hayallerle...*

0 yorum: