24 Nisan 2007 Salı

>>agladim.....

AGLADIM

Huzun yildizlari parliyor bugun gokyuzunde,
Bu gece yine icin icin yaniyorum,
Oturmus seni dusunup agliyorum,
Seni, gidisini, sevisini, herseyini...
Unutamiyor iste seni su yarali kalbim,
Yaptiklarini hatirlayip, pisman oluyor...
Seni dusunuyorum bu gece, karanlik gokyuzunde...
Simsiyah gokyuzunde parlayan yildizlari seyrediyorum,
Onlari sana benzetiyorum,
Kararmis kalbimin bir kenarinda yanan mesale misali...
Dedim ya, seni dusunuyorum bu gece,
Beni sevdigini, bana nasil baktigini, bana nasil guldugunu,
Ellerimi nasil tuttugunu, ellerini nasil tuttugumu,
Buyuyen bir ates gibi sevgimizin nasil cogaldigini
Ve birgun ansizin birakip gidisini...
Son vedani hatirliyorum, gozlerime aglarcasina baktigini,
Gozlerini kalbime gomdugunu hatirliyorum,
Bir daha cikamasin diye...
Cikamadilar zaten kalbimden gozlerin,
Oluler dirilirler mi ki gomulenler ciksin, gitsin?
Gittin son bir veda ile gozu yasli,
Elimde kolyen, ardindan dakikalarca baktim, aglamakli,
Sikildim, uzuldum, perisan oldum ama aglamadim...
Aglayamadim, engel oldu gururum, engel oldu askim,
Uzaklara gittin, belki birdaha asla geri donmemecesine,
Ozledim seni deliler gibi, ozluyorum hala...
Sen bir yerde ben bir yerde, yinede sonmedi sevgimiz,
Aksine cogaldi daglar gibi oldu hasretimiz...
Hep seni hayal eder, hep seni dusunurdum,
Sesini duyunca yasar, duyamayinca olurdum,
Aradin beni aylarca bir sevgi ugruna,
Ne yazik ki, ihmal edildin bir hata ugruna,
Kirildin, agladin, affettin ama hep sevdin,
Beni sevdin gulum beni, kalbi kirik bir vefasizi,
Yine ihmal edildin yine unutuldun bir hic ugruna,
Yine kirildin, yine agladin, yine affettin...
Bir daha unutuldun, sevdanla basbasa birakildin,
Yine kirildin, yine agladin ama bu sefer affetmedin...
Sevdigini en mutlu gununde oldurdun,
Ve ardina bakmadan gittin...
Beni benle basbasa biraktin, yikildim, uzuldum, kirildim...
Senden ayrilinca kaldim caresiz, sevgisiz ve birde sensiz,
Hep sensizdim zaten ama simdiki kadar asla degil...
Parcalanmis bir kalbe sahip oldun mu sen hic?
Parca parca edilmis, yikik ve virane,
Bir o kadarda vefasiz...
Onceleri uzuldum, yikildim ama asla aglamadim...
Geldi gecti deyip senide gozlerin gibi kalbime gomdum...
Unuttum dedim, unutacagim dedim,
Unutamiyorum dedim, unutmam dedim...
Once gozlerin sonra sen ciktin kalbimden,
Bir vicdan azabidir basladi olu yuregimde,
Hicbir sey kalmadi, senden baska kalbimde,
Hatiralarin, gozlerin ve sozlerin...
Siirlerini getirdiler bana,
Beni olduren siirlerini...
Vefasiz dedigini duydum, yikildim,
Dusundum seni gecelerce daima tek basima,
Siirlerin oldurdu, hasretin yakti yuregimi,
Kirildim, uzuldum, yikildim ve en sonunda agladim...
3 kisi agladik sana; ben, kalbim ve gozlerim...
Sana yandim, seni sevdim, seni hatirladim heryerde...
Belki birgun sesini duyarim umuduyla
Telefon bekledim gunlerce,
Telefon gelmeyip sesine hasret kalinca
Agladim agladim,
Sana yaptiklarimi ancak o zaman anladim...
Duydum ki kalbini vermemissin kimseye,
Olurda icinde gorurler beni diye...
Benim kalbimide istediler, ama vermedim kimseye,
Olurda icinde seni gorurler diye...
Gokyuzu yildizlar ile doluydu, ben hep seni dusunurken,
Huzun yildizlari koydum adlarini, seni hatirlatiyorlar diye,
Ayni onlar gibi sende benden cok uzaklardaydin,
Hep goz kirpardin uzaktan, sessizce,
Bense hep seni bekledim kirik kalbim, yasli gozlerimle...
Bazen hayallere daliyorum, seni dusunup agliyorum,
Seni ve sevgini ariyorum hep kalbimde...
Dusmuyor adin hic dilimden,
Olecegim gulum bir gun ben,
Senin sevginden, senin derdinden...
Bir gun gorecegim yine belki seni,
Seni, beni unutmus, benim olmayan seni...
Iste o an askimin gozyaslarini hatirlayacagim,
Ve yine bir koseye oturup aglayacagim...
Yemin ettim senin ustune sevmeyim baskasini diye,
Ve heryerde, her zaman tekrarliyorum yeminimi;
Seni unutmam icin oldurseler bile,
Karsilik olarak dunyayi verseler bile,
Daragaci kurup idam etseler bile,
Senden baskasini asla sevmeyecegim...

Yazari bilinmiyor

0 yorum: