10 Haziran 2007 Pazar

Kadınlarla ilgili bir yazı..

HIPOTEZ: Bir kadin güçlü oldugu zaman (veya kadin gibi davranmadigi zaman)
etrafindaki erkeklerin kendilerini yeterince erkek hissetmemelerine sebep
olur.
Bunu ortaokul yillarimda matematikten 10 aldigimda siniftaki erkeklerin
bana içten içe hayiflandiklarini farkettigimde iyice anladim sanirim.
Sonraki yillar kanit toplamakla geçti diyebilirim.

Yani ben tarihten cografyadan 10 alsam kimse bozulmuyordu da, matematikten
ve
fizikten alinca niye bozuluyorlardi. Anladim ki soyut zeka diye anlatilan
sey
erkeklere yakistirilan birseydi. Fazlasi ancak erkeklerde olurdu.

Ayni kapsam içine alinabilecek seyleri zamanla ögrendim.
Örnegin, tamir yapabilmek, iyi araba kullanmak, makinalardan ve karmasik
elektronik
seylerden anlamak, özellikle sorunsuzca dar yerlere park edebilmek,
espri yapabilmek, kaybolmadan- kimseye sormadan yol bulabilmek,
iyi raki içebilmek, çok içtigi halde geç sarhos olmak - hatta
olmamak, soguk havalarda üsümemek gibi.

Bunlari yapabilen bir kizin ne kadar çok erkek arkadasi oldugunu, ama
ne kadar az sevgilisi oldugunu hiç düsündünüz mü?

Bütün bunlar tanri tarafindan, erkekler kadinlara yardim edebilsinler diye
kadinlara az verilmis ya da verilmis olsa bile, akilli kadinlar
tarafindan kullanilmayarak körelmesi basariyla saglanmis bir takim
özellikler.

Bakiniz kadinliga sonradan geçis yapanlara. En bartili kadinlik rolünü
onlar oynar. Hangi kadin, Bülent Ersoy gibi elindeki yelpazeyi öyle
zarifce sallayabilir ve korunmaya sevgiye ihtiyaci varmis gibi görünür o
cüssesiyle.

Birazcik gözlemle bulunabiliyor kadinligin temel taslari.

Bir erkege,kadin için ne kadar çok sey yapmasina izin verirseniz aslinda
onu o kadar mutlu etmis oluyorsunuz. "Ben olmasam bu kadincagiz nasil
yasardi"
diye düsünmek anlamsiz bir keyif vermekte erkeklere.

Hele çok genç kadinlarla birlikte olup onlara hayatin gerçeklerini ögreten,
koruyup gözeten "lolitacilari" daha iyi anliyorum artik.

Olay sadece"daha taze et"durumu degil. daha az "kendi kendine yetme" ve daha
az
"farkindalik" a duyulan istek bu ?

Sevgilim ben yapamiyorum, sen benim için yaparmisin? demeyen bir kadini bir
erkek ne yapsin? Kendisine hiç ihtiyaci olmayan bir kadin, bir erkege nasil
kendini "çok erkek!" hissettirebilir?

Erkeklerin ruhunda varolan, koruyup gözetme, yardimci olma, üstün olma gibi
konularda, onlara bunu gösterecegi zemini hazirlamak lazim elbette.

Kavanoz kapaklarini açamayip, onlarin fiziksel gücünü abartabiliriz mesela.
Açinca da hayran kalip..."Ben yarim saattir ugrasiyordum bak ellerim
kipkirmizi oldu,
ama yine de açamadim? demekde ise yarar sanirim.

Yarismalardaki sorulari ondan önce bilmekde epey büyük ahmaklik olur.
Birakalim onlar bilsin, basarinin tadini çikarmak yerine gurur duymanin
tadini çikaralim.

Arabayi yanastiramayip; "Birtanem sen park edermisin? " demeliyiz ve arabaya
söyle bir bakip, Ben ölsem böyle park edemezdim! diye de eklenebilir.

Bir erkekten size birsey ögretmesini istediniz mi hiç. Nasilda hoslarina
gider. Küçük saskin ögrencisi olmanizi aslinda nasilda istiyorlar.

Ceketini verebilmesi için üsümek de iyi olur bence.

Kimbilir kaç ergen bunun hayalini kurmustur. Ayrica belirtmeye gerek
yok,kucagina alip bizi havalarda kus gibi uçurabilmesi için hafif olmak
lazim. Arada bir harçlik
istemek nasil olur dersiniz. Söyle en sevimli sestonuyla (Kendi maasimiz
olsa ve ihtiyacimiz olmasa bile)? Param bitti seker, bana birazcik
verirmisin? diyerek içindeki babalik
costurulabilir.

Gururla parayi verdiginde de ödül:sirin sirin bakmak ve sarilip öpmek tabii.
Bu ve buna benzer hareketlerle operasyona devam edilebilir. Bir kac seans
sonunda "halis muhlis kadin" olunacagina inaniyorum.

Dogrular bunlar mi bilmiyorum ama, bunlari yapan ve salak sandigim bir çok
kadin ve
partneri daha mutlu. Ayrica bunlari nereden ögreniyorlar onu da bilmiyorum.

Anneleri mi ögütlüyor, yillarin tecrübesiyle dogustan mi bilerek geliyorlar,
yaparken bile bile mi yapiyorlar, icgüdüsel mi? diye daha bir sürü soru var
aklimda.
Ayrica ben niye bu kadar geç farkettim diye de hayiflanip duruyorum.

Uzun lafin kisasi. Bir kadin,kadin gibi düsünmüyorsa kadin olmanin tadini
cikaramiyorsa, karsisindaki erkekde erkek olmanin tadina varamiyor.
"yok efendim ben kendine yeten güclü kadinlari seviyorum"diyenleri niz
çikacaktir.

Bununda altinda yatan, "bu kadar güclü kadin benle beraber olduguna göre
eksik -zayif
oldugu konuda yaninda olmam icin digerlerinin arasindan beni secti
"böbürlenmesidir ve yukarida anlatilanara karsi tez degildir.

Zaten erkek komplekslerinin ne oldugu bilinirse, kadinlar kendilerini "daha
kadin" yapacak faaliyet planini cikaracaklardir.

Baslangic duzeyindeki arkadaslara tavsiyemiz en klise erkek komplekslerini
gorebilecekleri James Bond filmleridir.

Herbiri bu acidan seyretmeye degerdir.

Sizce kadinlik sonradan ogrenilebilir mi? Cok zor görünmüyor degil mi?

Alıntı


Mavi forum

0 yorum: