17 Haziran 2007 Pazar

Ihtiyacim var sana..

Gecenin siyahi cokerken uzerime, aklin sinirlarini zorlayan
bir ciglikla
avaz avaz susuyorum..
Icime coreklenen olumun sessizligine inat, gogsumun tam
orta yerine gelip
patliyor cigligim..
Imkansizligin karsisinda canhiras bir cabayla tutunmaya
calisirken yasamin
takili kaldigim kiyisina, ellerimin boslugu sarmasiyla
sarsiliyor bedenim.
Sanrilarimin bir oyunumusun yoksa imkansizligin mi hayal
dunyamin kapilarini
zorluyor yine..bilmiyorum..
Icimdeki cesede dokunuyorum bir kez daha.. ellerimdeki kana
bakiyorum bos
gozlerle.. bir umut.. yokmu
Kafamin icinde binlerce ses.. susturamiyorum..susmuyorlar..
- Birak gitsin..
- yooo olmaz..
- birakirsam olurum..
- giderse yiterim
- Devam et..bosver her seye..
- Bak bu olur.. ama imkansizlik? ? O ne olacak?
Yanit Sessizlik..
Gece daha da siyahlasiyor.. dort duvar karanligin bogucu
kollarinda ariyorum
sanki huzuru..
Yitikligim bir kez daha hortlarken yattigi yerden, kaderimin pis
siritisi
midemi bulandiriyor..
Gidin basimdan.. yalniz birakin beni..
Yok mu sesimi duyan.. yok mu akan bu kani durduran..
Tiz bir ciglik yukseliyor bogazimin derinliklerinden..
Saatin tiktaklarina takiliyor beynimin gozleri..
Tik tak..tik tak..
Zamanin acimasizligi bu.. nasil da alay ediyor benimle..
Gozlerimin kenarinda olusan derin cizgileri hatirlatiyor
yeniden..
Aynanin karsisinda gordugum yansimaya bakiyorum tik tak'lar
uguldarken
beynimde..
Ne kadar zamanim kaldi?
Bazen diyorum ki her seyi birak bir kenara.. yasa yasayabildigin
herseyi..
Onume duvar gibi dikiliyor yine kahrolasi imkansizligin..
Hangi yone donsem carptigim bir duvar..
Kopasi basimi vursam bu duvara.. yikabilir miyim? ?
Hani sarkidaki gibi.. "Ben imkansiz asklar icin(mi)
yaratilmisim..."
Gozlerim karanliga teslim ediyor kendini.. son isik
kirintisida kayboluyor
yavas yavas..
Uyusam.. uyandigimda sen olsan yanimda.. keskeleri teslim
edemiyorum dunun
umursamazligina.. belkilerle yikilmiyor imkansizligin
duvarlari..
Seninle varolan gerceklik yikilasi bu duvarla anlamini
yitiriyor..
ben yine.. aykiri..bir..sizofrenim
engel olamiyorum degisime
Hayallerime birakma beni..
Sanrilarima teslim etme..
Tut ellerimi.. cek cikar beni..
Yik su duvari..
Sana ihtiyacim var
Ihtiyacim var sana..

0 yorum: