3 Mayıs 2007 Perşembe

Uvey baba hem kizini hem damadini oldurdu

Sisli’de oturan Omer Turan, bir hafta once kacarak evlenen uvey kizi 18 yasindaki Meral Canpolat ile kocasi Murat Canpolat’i barismak icin yanina cagirdiktan sonra kursun yagmuruna tutarak oldurdu.

MERAL Canpolat, ayni isyerinde calistigi tekstil iscisi 30 yasindaki Murat Canpolat’la evlenmek icin uvey babasindan izin alamayinca evden kacti. On gun once Antalya’ya giden cift burada resmi nikah kiydiktan sonra gectigimiz cuma gunu Istanbul’a dondu. Dugun yapan cift Cumartesi gunu de Kasimpasa’da tuttuklari evlerine yerlesti. Evlenmelerine izin vermeyen Meral Canpolat’in uvey babasi Omer Turan, nikah ve dugun yapan cifti onceki gun arayarak kendilerini affettigini belirtip aksam yemegine davet etti. Iddiaya gore uvey babasinin niyetinden emin olmayan Meral Canpolat, esinin israrlari uzerine aksam Ferikoy’de oturan Omer Turan’in evine gitti.
Evlilik cuzdanlarini gosteren ve elini opmek istediklerini soyleyen ciftle tartisan Omer Turan tabancasina sarildi. Silahini ilk olarak Murat Canpolat’a yonelten Turan dort el ates etti. Gogsunden vurulan Canpolat olay yerinde yasamini yitirdi. Omer Turan, kacmaya calisan uvey kizini da sokakta yakaladi ve basina uc kursun sikarak oldurdu.
Beyoglu’ndaki bir lokantanin ortagi olan Omer Turan’in cifte cinayetin ardindan Beyoglu’nda yanina gittigi arkadasina cinayetleri anlatarak, "Sinirime hakim olamadim. Bir sure sonra teslim olacagim" dedi ve ortadan kayboldu.
KACIN EVLENIN DEDIM
Olayin gorgu tanigi Meral Canpolat’in annesi Melahat Turan polise verdigi ifadesinde, ilk esinin olumunden sonra 14 yil once evlendigi esinin uvey kizinin evlenmesine razi olmadigini belirterek, "Kizima babasinin riza gostermedigini soyleyince ’Anne kacacagim’ dedi. Ben de, ’kacin evlenin’ dedim. Cocuklar aksam geldi, ben de getirdikleri tatliyi mutfaga goturdugum sirada silah seslerini duydum. Meral disari kacinca esim kovaladi ve sokakta yakalayip oldurdu" dedi.

0 yorum: