29 Nisan 2007 Pazar

Mucize Nagmeler

Inleyen Nagmeler / Ebru Yazici 03:59
Omrum Seni Sevmekle Nihayet Bulacaktir / Mujdat Gezen 03:44
Kinali Kuzum / Sezen Aksu 05:09
Bu Aksam Butun Meyhanelerini Dolastim Istanbul’un / Fatih Erkoc 05:26
At Kadehi Elinden / Deniz Seki 04:04
Askim Askim / Kenan Dogulu 10:01
Dinmiyor Hic Bu Aksam / Umut Akyurek 05:55
Bir Demet Yasemen 03:56
Sensizlik Haram Bana 05:20
Benzemez Kimse Sana 03:30
Al Sazini Sen Sevdicegim 03:41
Kimseye Etmem Sikayet 03:08
Sarkilar Seni Soyler 05:49
Inleyen Nagmeler / Enstrumantal 00:55

Produktor ve sarkici Ercan Saatci'nin kendisine ait muzik sirketi Rec by Saatchi'den cikan ''Mucize Nagmeler'' adli alaturka album, unlu sanatcilarin seslendirdigi eserlerden olusuyor. Mujdat Gezen'den Sezen Aksu'ya, Fatih Erkoc'tan Deniz Seki'ye kadar onemli sanatcilarin alaturka eserler okudugu albumde, Ercan Saatci'nin bir donem birlikte calisip kaset cikarttigi Celik ve Ufuk Guldemir de birer sarki seslendiriyor.


ARKADASLAR BE NTV DE SEYRETTIM CELIK'I SEVMEZDIM AMA BU KADAR GUZEL ALATURKA OKUR INSAN AYRICA NEV DE VAR..BEN TURKIYEYE GELENE KADAR DINLEYEMEYECEGIM..ANCA MP3 E KALDIK..AMA TAVSIYE EDIYORUM.

0 yorum: