1 Mayıs 2007 Salı

kk.taksim cikartmasi bu gundu kizlarrr

Merhaba kizlar...
Bu gun yine gorusme vardi...ben gittigimde bir cok guzel hatun gelmisti..olilla,pegasus,ates bocegi,:(asil nicki bu degil ben beceremedim)che,ask perisi,meyro,findik kurdu,tamara197 (yani ben)acem,bayer,filizcan ,
perinin dogum gunu vardi herkes hediyelerini verdi...peris cok mutlu oldu...gorseniz evden zeytinyagli dolma,cig kofte,mercimek koftesi.....
simit evine oturmuslardi ben gittigimde...caktirmadan cikardik mamalarimizi....ohhhh bir sohbet bir sohbet....sonra ordan kalktik baska bir yere gittik orda cay vs ictik coook guzeldi kizlar....herkes cok tatliydi,,cok ta sikti,,, sonra ayrildik ben cok guzel zaman gecirdim...umarim en kisa zaman icinde tekrar gorusuruz......foto cektik...kamerayla cektik 1 gunlugune sanirim kk da yayinlanacak gormek isteyenlerin dikkatine:)

0 yorum: