11 Haziran 2007 Pazartesi

Bedava bebek bezi gönderiyorlar...

Merhaba,

Arkadaşlar, benim 3 aylık dünya tatlısı bir kızım var Geçen hafta nette bir site buldum.Bu siteye gerekli bilgileri bıraktım ve dedikleri gibi bedava bebek bezi numunesi 1 hafta sonra evime kadar geldi.Bu aralar tekrar tekrar giriyorum bilgilerimi.Nasılsa bezler bedavaya geliyor evime kadar
Bebecikleri olan arkadaşlar için bu sitenin adresini sizinle paylaşmak istedim:

www.enemicibebekbezi.com diye bi site.Huggies marka bezleri yolluyorlar biz formu doldurdukça.

Ayrıca bu kampanyayı yakınlarınıza tavsiye etmek için;

www.renklibir.com/huggies adresini kullanabilirsiniz.Ben listemdeki herkese yolladım ya.Maksat ihtiyacı olanlar varsa onlar da faydalansın.

Bebeği olan herkese bebecikleriyle birlikte uzun ömürlü,sağlıklı,mutlu bir yaşam dilerim

Mavi forum

0 yorum: