19 Haziran 2007 Salı

Bebege uyku surubuyla tecavuz

17 aylik N.N.B.’ye iskence ve tecavuz ettikleri iddiasiyla acilan davanin ilk durusmasinda, gizli celse ve yayin yasagi talebi, kamuoyu acisindan uygun olmadigi gerekcesiyle reddedildi.

Kucuk cocugun annesi F.B.’nin de aralarinda bulundugu tutuklu dort sanik dun yargic onune cikti. Izmir 11’inci Agir Ceza Mahkemesi’ndeki ilk durusmada, F.B.’nin avukati, gizli yargilama ve yayin yasagi istedi. Savci ise, olayin infial yaratacak sekilde gazetelere konu oldugundan bu asamada gizlilik karari verilmesinin kamuoyu acisindan uygun olmadigini belirtti. Mahkeme de, toplumun bilinclendirilmesi gerektigine kanaat getirip savcinin mutaalasina uydu.

23 yila kadar hapsi istenen anne F.B. (36) hayatini fuhus yaparak kazandigini soyleyerek sunlari soyledi: "Cocuguma musterilerimden rahatsiz olmamasi icin uyku surubu iciriyordum. Olay gunu, musterilerim geldigi icin disari ciktim. Cocugum uyuyordu. 10-15 dakika sonra cocugumun bulundugu odaya gittigimde yavrum Y.’nin kollarindaydi. Y., onu sarsiyordu. Daha sonra Saglik Ocagi’na goturdum. Kimin tecavuz ettigini bilmiyorum." Diger saniklardan Y.V. odaya girdiginde bebegi yerde yatarken buldugunu belirterek, "Hirliyordu. Annesi gelince hastaneye goturduk. Ben tecavuz etmedim" dedi. Diger saniklar da suclamalari reddetti. Saniklarin tahliye taleplerini reddeden mahkeme, diger taniklarin dinlenmesi icin durusmayi erteledi.

0 yorum: